01 juli, 2008

jag har gjort en Linnea

satt å surrade i telefonen igår på kvällen..å så ser jag hur de rör sig på min kudde..gissa vad det är..en jävla spindel, sån där som hoppar..kanske inte det mysigaste att ha i sängen, så funderade hur ja skulle få bort den..hade ju iofs kunnat skaka i kudden, men då hade den troligtvis sprungit in i sängkläderna, mindre trevligt..då började ja tänka på linnea som fångade en spindel med en burk, så ja tog en flaska som jag hade på sängbordet och tröck öppningen över spindeln..den kröp in och nu bor den där, mitt eget lilla husdjur, behöver varekn mat eller vatten..haha å ja, ja har skruvat igen korken, å den verkar tro att den ska kunna komma ut för den sitter nästan uppe vid korken typ hela tiden..om ja inte skakar flaskan:P haha

okej, nog med skitsnakc, hejs

1 kommentar:

Anonym sa...

men halllllllllå, hittade ju inge människor att hugga ner. surkärringen kom inte ut heller så .. fick nöja mig med gräset:) ... tillsvidare.. moahaha vänta tills jag kommer och hälsar på dig inatt..

och förresten: duktig jag är som lärt dig allt du kan :) hih
men du kan ju iallafall se om din spindel har dött eller inte, jag fick ju värsta mardrömmarna om att min hade förökat sig och kläckt 1000 spindelägg som skulle krypa ut i mitt rum om jag lyfte på burken, eller att det var fullt med spindelnät där, eller att den hade växt till värsta megaspindeln :/ aw shit