29 juli, 2008

Penicillin vecka:S

sedärja, dom ringde visst från vårdcentralen..snabbt och lätt fixat fick jag penicillin skickat till apoteket i gve, så bara in och hämta det. skulle ju in iaf..
hittade tre par jeans och ett par skor..för 250 spänn! det var rea:)
sen köpte ja en skinnjacka för 500..haha reainspirationen försvann.

har slöat heeeela helgen! bara burit lite ved och flyttat runt möbler i hela huset. lugn helg.
fast C tyckte det var tungt, han var helt slut när han kom hem igår;) haah klent ihopsatt..

hämtade emelie från flyget igår, men medans vi väntade på flyget tog vi en milkshake och for till sandviken. linnea och jossan kom dit och skulle låssas spela fotboll eller va fan dom nu gjorde med bollen. men bada lät mkt häftigare. sagt och gjort, av med kläderna, och på med jossans shorts, sen dök jag och linnea i. tänkte dock inte på att jag inte hade med mej några torra underkläder, så jag fick köra combat..luftigt, haha

fan vilket skönt väder det är ute idag alltså! har varit så här hela helgen, och jag hoppas det fortsätter!

ska gå och hämta morgonmackorna om 3 min, och jag är hungrig..

hejs

Inga kommentarer: