25 juli, 2008

klåpare..

nu ringde dom från vårdcentralen..
PÅ MÅNDAG RINGER DOM IGEN!
den där jävla karin hade inte tid nu, hon hade en massa patienter osvosv, så hon ringer nog på måndag när hon får tid...
HALLÅ?! ska jag ha ont i ryggen och vara kissnödig hela jävla helgen då?
"nä, men de rä säkert något muskulärt när du har ont i ryggen, gör de ont att kissa?" det frågar idioten när jag nyss sagt att de gör ont att kissa och att ja har fått ont i ryggen..jävla förbannade klåpare! jaja, men jag får väl stå ut då, jag får väl ligga hela helgen och hålla mej från att kissa tills på måndag..GE MEJ MEDICIN FÖR FAN!!
@/%#&(32&$7£$@]!!!

fan vad arg jag blir..

1 kommentar:

Anonym sa...

Blåskatarr? Hmmm......det kan hjälpa med utspädd teatreeoil på en tampong....men var försiktig den är stark och kan irritera slemhinnorna