21 juli, 2008

åååh, men sluta gnäll!

låt mej vara för guds skull!:O
är förbannad faktiskt :@

börjar jag bli tjock eller vad? varför vill alla motionera mej?
emmy skrev ett sms tidigare och frågade om vi skulle spela badminton idag, och jag såg riktigt hennes valpögon, så visst:)
sen måste ja tydligen sluta äta onyttigt..varför de? behövs de eller?
jag ska vara kärringen mot strömmen och ligga hemma i sängen och svulla i mej chips och pizza osvosv..jag ska bli sumobrottare! sådeså...

gud vad irriterad jag vill, sluta vara nyfiken förfan..lite genomskinligt grabben..HAHA
precis som att jag skulle säga vem de är åt dej..haha
"vars har du han då?" huur fan ska jag veta de? ska jag veta sånt?
GAAH känner mej lite smått irriterad..


Tre saker som jag stör mej på just nu:
  • nyfikna människor
  • kommenterande människor
  • människor som bryr sig i för mkt

Inga kommentarer: