22 juli, 2008

gissa vad jag har ätit

sedär, det slank ner en ost och skink-baguette och en liten bulle;)
gott, och nu är jag mätt:)

jag och emmy drog i oss varsin hamburgare igår(jag betalade allt:D kanske är lsut på mina snirkodagar nu? haha) sen for vi hem till mej och glodde tv, och sen ner till sporthallen och spelade lite badminton och sen tränade vi i 1 ½ timme..mage/rygg och ben, och konstigt nog har jag inte träningsvärk idag, kanske var duktig att stretcha? ska iaf ner dit imorrn också, vi ska försöka fara ner varannan dag, för jag behöver verkligen träna min rygg och axlarna..inte för att ja ska se musklig ut eller för att gå ner i vikt, jag behöver bara vara lite starkare så jag orkar leva några år;)

okej, du är förlåten nu..men ett ord till om det där, så tror jag tamefan att jag drar till dej;)

vilket jävla väder det är alltså, nu har det regnat i 2 dar:S

KORS I TAKET! LIKET LEVER!:O
haha C alltså..

hejs

Inga kommentarer: