16 juli, 2008

morgonfika

Vaknade med ett ryck 10 över 8 imorse, flög upp ur sängen och började springa runt i huset som en galning. jag börjar kl 8. 08.20 var jag på jobbet, flåsande och röd i ansiktet.
sen kom jag på att jag hade sparat halva min macka från igår, så jag tänkte att jag äter den nu, så är ja inte så hungrig sen. så fort jag tar i kylskåpshandtaget skriker mia NEEJ!
S-men jag tänkte bara ta min macka..
M-Nej. jag vill ju ha fika från linas.
S-men jag kan gå och hämta en macka åt dej sen?
M-Nej. jag vill inte fika ensam.
S- nänä, jag äter väl yogurth då.
en kvart senare...
M- Sandra, vad ska du ha för macka?
S-Men jag har ju en halv macka, jag kan äta den.
M-VAD SKA DU HA FÖR MACKA? :)
S-Suck.....ta en med skinka och orient......

hon har makt över mej, igår tvingade hon mej att äta en hamburgare en timme innan vi skulle sluta, för hon var hungrig..jag slutar 4, och vi äter middag kl.4..haha hon göder mej;)

Inga kommentarer: