30 juli, 2008

5 dagar kvar..

jag jobbar nu konstant från idag till på söndag, sen är jag LEDIG! SEMESTER!
men det kommer kännas ännu bättre när pengarna börjar rulla in på kontot.

tog på mej mina nya, ljusa jeans igår, och gick ner till dit vid dammen med emelie..
vi råkade ta fel väg så det blev världens omväg, och smart som jag är tänkte jag att vi kunde gena rakt ner genom buskarna istället..vad jag inte tänkte på var att det blir halkigt med foppatofflor om det komemr minsta blött under dom. vad hände? JAJAMENSAN! jag halkade och fick jordens gräsfläck på rumpan och på benet, på mina nya ljusa jeans, jag höll på att börja grina, andra paret jeans jag gräsar ner i år! det första var i kiruna när jag trillade upp för en kulle..hahah jag ska ha svarta jeans med stål invävda hädanefter..klantskalle:S

om en vecka och nån dag är det torgfestivalen har jag hört talas om?
då ska sandra ut och svira..

måste hämta mackorna om nån minut, hejs

Inga kommentarer: