09 juli, 2008

gå hem..

lyssnar som vanligt på radio, och det är p3 som är igång nu.
dom frågade har gör du när du vill att dina gäster ska gå hem?
emelie, kan du svara på min fråga? haah
för de första, klockan, de funkar nästan alltid..så fort ja börjar kolla på klockan reser sig både emelie, david och iana, (vet inte om emmy också vet om den) och säger "jaja, vi går hem nu, hejdå" å sen går dom hem;) väluppfostrade vänner jag har:D
om inte klockvinken funkar frågar jag helt enkelt när dom ska gå hem, om dom inte funderat på att gå hem snart..haha mamma säger alltid MEN SANDRA när hon hör:P ahah

gå hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, eller så kan vi ju ta dethär som exempel..
du "men hejdå"
jag "vadå hejdå?"
du "jag orkar inte prata med dig nåmer"
jag "jaha.. hejdå då.."

men jag tycker om dig fast du är (lite för) ärlig ibland ;) hehehheeheheheheheh

Anonym sa...

HAHa, men de är sån jag är, ego som satan:P