11 juli, 2008

Framtidsplaner

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag:
-Jobba klart
-Packa
-Duscha
-Gve
-Hemligt

Fem saker som finns på din "Innan Jag Dör-Lista":
-Fara och jobba i Australien
-Flytta till USA
-Jobba som au pair
-Skaffa ett barn eller tre
-Gifta mej med en rik snubbe

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För tio år sen var jag 8 år, bodde i mbgt på vasagatan, var upp över öronen kär i Jacke.O som var ihop med hela klassen förutom mej och emma.H. haha. spenderade mkt tid i porjus hos systers pappa, och var ihop med johan:D

Vad gjorde du för 5 år sedan?
Då var jag 13, bodde i porjus med mamma, patrik och ebba och hade just fått en lillebror.
lekte med barbie med sara, var på klassresa till gbg, var kär i en kille, elelr kanske det var fyra?:P killtokig och längatde mer än vad som är normalt för en 13åring efter att få vara ihop med en kille å pussas.

Vad gjorde du för 2 år sedan?
2006 var jag 16 år, hade just slutat 9an och skulle börja elprogrammet i gve.
det var festivaler och killar, eller KILLE, Var ihop med tobias då.
hängde mkt både i jmk och gve, och var ganska hård på festandet..dom dagarna är förbi, eller ja, lite lugnare nu:P

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär:
-hjälpa mamma och patrik med lån och renovering på huset
-köpa ny bil åt mej själv, eller kanske 2
-köpa hus i USA, Australien och Sydamerika nånstans.
-Ge nån miljon åt pappa och farfar
-Lägga undan det som blir kvar, typ 100 kr:P

Vad tror du att du gör om 10 år?
Jag bor på något häftigt ställe, har några barn, en rik man och är nog mest troligen hemmafru.
annars är jag och reser runt över hela världen, festar som en galning och försörjer mej som frisör på nån frän salong nånstans.

Inga kommentarer: