18 juli, 2008

wierd..

nu har jag en sjuk fundering..
varför får ja ha en miljon tjejkompisar som jag sover hos och kramar och kanske tillåme ger en puss till, men inte en ända killkompis som jag pratar i telefonen med? nu är de väl inte så för alla, men för de flesta..nog har jag också haft mina stunder när jag har kunnat strypa både killen och tjejen som typ sitter i hans knä, men egentligen, det hela bygger ju på att man litar på varandra..
har jag en killkompis som jag pratar med mkt så är de ju för at vi är kompisar, och om ja inte hålelr på med han så är de mest troligt för att ja inte har såna känslor för han..
jag tycker det är bra att man har både tjej och killkompisar, och själv har jag alltid varit emd killar mer än med tjejer, det har varit enklast så, inte lika mkt skitsnack och tjaffs..iaf när jag avr liten;)
nä, skippa den där svartsjukan och går det inte, så gör slut..är man svartsjuk betyder det att man inte litar på personen, och litar man inte på att personen kan hålla sig i skinnet när det gäller andra, så är dom inte värd att vara svartsjuk på. de tycker jag iaf..

och vad det gäller killkompisar så kommer jag aldrig välja bort dom för att min kille tycker det.

på tal om killar, gve om 3 timmar:D läängtar;)

pusshejs

Inga kommentarer: