21 juli, 2008

Wonderful!

sjukt bra och rolig helg..har lite bilder, men vettefan om jag törs lägga in dom;)
fredagen spenderades hos linnéa med daniiii och christoffer:D men senare på kvällen skulle brudarna iväg till nån, och jag och christoffer for hem och sov(a) hehe

lördag låg vi i sängen heela dan, vid 4 beställde vi pizza och sen sov vi lite till..for till linnéa vid 10 och kollade nån svensk jättedålig film; Järnets änglar. jag fattade inte riktigt poängen med hela filmen..den var skitdålig:S
christoffer tyckte att jag behövde motioneras, så vi gick hem! inte så farligt långt, men jobbigt ändå, blev erbjuden att bäras, men det är nästan jobbigare än att gå själv, så jag gick..Baah, nu måste jag sitta hemma flera dagar för att få igen de jag tappade på promenaden;)ahha

jag har lyckats avvärja mias fortsatta försök till att göda mej! hon ville ha en macka, men jag sa att jag bara ville ha en bulle, men nu sitter jag här hungrig:S skulle tagit en mackjävel ändå..

borås v.34 :D kan inte annat än längta..

hejs

Inga kommentarer: