10 juli, 2008

maha;)

CH- sluta ljuga..
S- Men jag ljuger inte.
CH- Nähä, men de är ju inte så?
S- Jo, men jag förvränger bara sanningen lite...(a)

känner hur tumören börjar växa..de trycker lite bakom höger öga..
eller iaf om man förvränger sanningen lite:P haha kul jag har..

ringde en fan från radiotjänst nyss..
R.T- Hej, jag heter blahaa..vi gör en inventering av tv,dvd,boxer blabla...har ni någon?
S- Eh, hej, nää, inte här uppe på kansliet iaf.
R.T- Nähä, men har ni stort där?
S- haha, nä, men jag tror inte det finns någon nere i klubbhuset heller..
R.T- Nähä? men finns det någon där som VET?
S- Hrrm, Jo vänta..
HAHA en till förvrängning av sanningen:P

alltså jag älskar bloggen som jag har här på sidan. hon som är otrogen varje helg.
den är så jävla rolig att läsa, och så sjukt, fast de är vanligare än vi tror..läs den.

Stackars K, fick bara röka tre bloss innan dens hysteriska mamma skrek att dom skulle hoppa in i bilen:P haha de lät ganska roligt..

hejs

1 kommentar:

Anonym sa...

hehihi du va ju söt&full bara ;d