25 juli, 2008

2 timmar kvar......

min rygg kommer bli min död. den värker och den sticker, och det är pga av den där jävla katarren som jag lyckats dra på mej:S kan det bli värre?
jag törs inte stå upp för länge, då blir jag kissnödig, det gör ont att sätta sig på toastolen pga ryggen, och när jag väl kommit mej ner på toan utan att riva hela stället gör det ont när jag ska kissa..GUDFÖRBANNAT! tänk om dom från sjukan kunde ringa nån gång också, så kanske jag får nån jävla penicillin eller helst morfintabletter, jag orkar inge mer! jag lägger mej ner och självdör snart..
och jag som ska till gve idag och rusa runt i affärer, hur fan ska det här gå?
lär ju inte bli bättre i ryggen av att sitta å köra bil heller..BLÄ!

pengarna bränner snart hål på mitt konto, så jag MÅSTE köpa,köpa,köpa...

måste köpa apelsinjuice också, eller något annat som är surt, är tydligen bra att dricka de?
hämta drivknuten till biljäveln och köpa hårfärg..

äsch, hejdå

Inga kommentarer: