16 juli, 2008

knäckehäxan..

nu är det bevisat, hon göder mej!
hon skulle fara en sväng, och undrade om jag vill gå på lunch, 2 timmar efter att ja smällt i mej en gigantisk baguette som ja inte ens orkade äta hela av..
S-men jag har ju ätit en macka nyss, jag kan äta sen om jag blir hungrig..
M-men sandra, är du inte hungrig?
S-nä, ja är mätt ännu efter mackan..är du hungrig eller?
M-nä, eller lite, tänkte om du var det.
S-nä, de är lugnt..
M-men ja ringer hotellet, så får du fara å hämta, jag beställer åt dej också.
S- mmmmm jaajaaaaa...suck..

HAHA, hon tycker väl att jag är mager eller nånting, och nu sitter jag här med världens gravidmage, mätt som ett jävla djur och önskar att ja inte hade ätit dom där jävla köttbullarna med stuvade makaroner och sås. FETTBOMB!

äsch, har ett viktigt arbete att utföra, hejdå:P

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA jag tror inte att du är så oskyldig som du utger dig för att vara ;) måste nog hälsa på er nån dag och ta reda på hur det ligger till; EGENTLIGEN. pöss