30 juni, 2008

mörbultad:S

alltså jag har ont i tamefan hela kroppen efter helgens bravader:P
känns som att jag hade behövt en helkroppsmassage och en bastu..fan vilken bra idé! nån som är med?
har stått nästan längst fram på alla artister jag kollat och det känns. fötterna och mina skor ser förjävliga ut, helt trasiga..men kul har jag haft:D

igår halv 8 på morgonen gick bussen hem från kiruna, men varken jag eller emelie tänkte på att vi kanske behövde sova, så vi for med viktor och gänget till deras hotellrum och slöade till halv 7, drog mot vårat vandrarhem och packade sakerna och sen mot bussen..har aldrig åkt så fort någonsin, för jag hann knappt blunda innan vi rullade in i gve:D kan väl ha att göra med att jag inte var speciellt nykter än:P
kom till tobias, sov typ 2 timmar och sen väckte jossan mej, hon tyckte att jag var blek, så de var bara sätta sig ute på balkongen och steka..fick lite färg, även om det nu går mer åt det röda hållet, men rött är ju oxå en färg?:P haha

ska lägga in bilderna på http://snadraeriksson.pixbox.se när jag slutat jobbet.
på tal om jobb, lovade att ta mammas kvällsskift ikväll så hinner bara hem och äta och sen måste jag till jobbet igen......baah

linnea alltså:P hahaha osv.

hejs..

Inga kommentarer: