24 juni, 2008

.....

vad i helvete är det som händer? jag hinner bara vända ryggen till och du gör så där? vad fan är felet? hur jävla svårt kan det vara att prata med mej om vad som händer? varför måste du göra sådär? tror du att det hjälper? har du kanske tänkt på oss andra? hur fan tror du att vi skulle känna om du hade lyckats? idiotjävel är det ända jag har att säga åt dej, fattar inte hur du kunde göra så..sitter på jobbet och viker papper, och så ringer dom och säger vad som hänt..jag fattar inte hur du kan vara så självisk? fyfan, jag är så jävla arg och besviken och lessen och allt man kan vara..och sen svarar du fan inte ens i telefonen när jag ringer?! tro mej, har du inte ringt till imorrn kommer jag till gve, och tro mej, jag kommer hitta dej hur mkt du än försöker gömma dej och hur mkt du än tänker försöka slingra dej ur det här. jag tänker tamefan spänna fast dej i en stol om det så behövs för att du ska prata med mej..jag är i komplett chocktillstånd nu alltså, helt tomt i skallen, kallsvettig och yr. gudförbannat, jag trodde du var bättre än såhär..usch..

tomt..

Inga kommentarer: