08 juni, 2008

gnäll..

jag är sjukt irriterad alltså, jag har fan lust att skrika ibland..
igår var morsan som en jävla surkärring hela dan, spelade ingen roll vad jag gjorde, det var fel ändå, och gjorde jag rätt eller något bra var det ändå fel..
GAAH jag är så less, jag hade gjort vad som helst för att få bo i egen lägenhet och bestämma allt själv. just nu spelar det ingen roll att jag är 18, för om jag tex skulle börja röka tycker hon att jag har råd att betala andra saker oxå, som tex körkortet. vill jag fara till tobias måste jag fråga först, och vill jag fara ut måste jag typ smyga så hon inte vet om att jag tänker dricka..helt sjukt.

imorrn är det dags, och de kommer avgöra hela veckan för min del, så får hoppas att det går bra, men gissar på att det inte gör det..känner mej inte speciellt säker, och kommer glömma bort hur mkt som helst så allt bara skiter sig..

känns som att jag vill skriva om någor intressant, men orkar fan inte, ett eller kanske två avsnitt av one tree hill låter bättre..syns:D

Inga kommentarer: