17 juni, 2008

allt gammalt

satt just och kollade igenom pixbox osv, kollade in lite blogg åde. kan ju säga att allt känns som en annan tid, då..syftar på det 5 mil söder från härifrån. helst sjukt hur allt förändrats, inget är som det har varit och jag känner knappt en femtedel av alla dom jag kände då. känns lite jobbigt, men de är väl så livet fungerar..en dag finns inte och är inte allt som det brukade vara..
men de brukar bli såhär när man sitter uppe på natten oxh inte kan sova, då smyger tankarna sig på och irriterar. jag kommer förmodligen ligga å tänka på en massa onödigt skit innan jag kan somna, och det känns förjävligt eftersom jag måste kliva upp 7 imorrn..
som tobias sa, nu börjar verkligheten..eller ja, iaf för han, jag har ett år kvar.

körkortet är det bästa man kan ha, iaf för mej. jag är sjukt less på att köra bil, men det är ändå så sjukt vilken frihetskänsla det ger. jag vet att jag kan fara vars faan jag vill när jag vill, och det är de bästa, nu saknas bara eget boende eller liknande för att det ska vara perfekt.

måste säga att jag fattar inte riktigt själv vad jag skrivit nyss, är så mkt filosofiskt och jag är trött. kommer nog läsa det här några gånger innan jag förstår själv:P haha

har föresten bytt gardiner idag, plockat ihop röran i mitt rum och gjort plats för dammsugarhelvetet inne i skrubben. jag har hunnit vara och fota mej till körkortet i gve och jag har hunnit vara på lydnadskurs med hundfan OCH varit på kansliet för att kolla vad dom gör, och visa intresse..de är jobbigt när man inte har något att göra, börjar jobba till helgen först, så måste komma på nå sätt att fördriva den här veckan. älsk jobbar, så han kan inte vara hos mej och jag måste vara med lillebror nån timme varje dag när mamma jobbar:S GAAH

får väl ta fingrarna ur det där back och börja sy dom där jävla hissgardinerna som jag inte har några pinnar, snören eller öljetter till.. hojja, tiden går jääävligt sakta när man har tråkigt.

men nu är jag trött och min hals värker, för jag lyckades få tillbaka min förkylning igen, så måste försöka få mej lite sömn mellan hostattackerna.



nu är ja ju som sagt lite sentimental osvosv..
men iaf, förlåt att jag glömmer bort er ibland, men som ni vet är jag lite smått ego,
Ni är ju som mina allra bästa vänner på era olika sätt, så glöm inte bort mej är ni snäll. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

ajlavjo, tack för den finfina bilden:D