27 juni, 2008

blahaaa

kiruna om ca. 5 timmar, härligt!:D

haha, satt och pratade med emelie igår om dieter och jag är expert på att hitta på nya ord. så alla ni som dietar, min unge ska heta dieta. är nog bara ems som fattar:P haha

har packat väskan näästan helt klart, kommit ihåg det viktigaste tror jag. biljett och bokningsbekräftelsen till rummet är oxå med, så då klarar jag nog mej. lite saker som måste fixas i gve innan vi drar uppåt med martin som chaffis.

hela den här veckan har varit omtumlande, jag har sagt att jag ska ringa dej, men ja vet inte riktigt vad jag ska säga, känner mej nästan rädd för att prata med dej, men de är nog för att det är ganska allvarligt. nog för att jag ärft mammigheten av min mamma och allt för ofta försöker uppfostra mina vänner, känns det här som om jag ska skälla på min tonåriga dotter som blivit med barn eller liknande:S vad säger man? typ oj..

nånå, helgen ser ut att bli bra, om inte kanske tillochmed nästan perfekt.

trauma och obehagligheter, punkt

Inga kommentarer: