14 oktober, 2008

vi ÄR gifta..

jag och linnobajs är som ett gift par, på riktigt.
när vi åker i bilen och hon sätter igång att gnälla höjer jag volymen på stereon och överröstar henne med min sång. (jag vet hur dom ska tas)
när vi ska äta mat börjar lite smått, sen gnäller JAG och linnea får göra resten av maten.
när jag hämtar henne och vi ska till skolan (bara det är som att vi är gift) måste jag ringa flera minuter i förväg och sen får jag ändå stå och vänta på att hon ska bli klar, och jag hinner bli irriterad.
vi har gemensam ekonomi, fast mosters askkopp i bilen är också med i den ekonomin;)
när vi ska sova tsm har vi varsin bestämd sida i sängen och varsit täcke. (som att vi varit gift i 30 år)
vi idkar dock inte samlag, för det tycker jag är lite äckligt:S
linnea och jag, vi är det perfekta exemplaret på hur ett perfekt gift par ska vara:D

nog om henne, börjar bli less på flicksnärtan;)

satt hälften av mammas löshår idag, och mina axlar värker en aning:S
har INTE hunnit ut med hunden, och som vädret är nu lär jag inte göra det heller.
jag och ems sitter och kikar familyguy, fast det är bara jag som garvar;)

jessis kommer upp om typ en vecka, och då blir jag lycklig, för jag har faktiskt saknat henne:)

IHIHIHIH JAG VILL! ge mej MER!:D

måste duscha, undra om det finns varmvatten eller om jag måste frysa.

puss;)

Inga kommentarer: