04 oktober, 2008

:D

hela gårkvällen var väl inte så speciellt kul, jag och amanda satt mest och surrade och svammlade om allt och inget alls;) skönt att göra det ibland, är längesen bara jag och hon gjorde det. hur som helst for vi en sväng med martinpå statoil och köpte piggelin, och sen for vi ut med andrasandra för hon har ju fått körkort i torsdags:) på väg hem fick jag ett väldigt BRA telefonsamtal och när jag vaknade imorse hade jag något enormt mysigt bakom mej:D
tommy, hagge och apis var här tills imorse, fast vet inte när hagge for, haha får väl ta ett snack med pojkspolingen på måndag..

om en stund kommer mamma och hämtar mej så jag får fara hem, ska fixa i vårat kök idag gissar jag. sen tänker jag tamefan bara ligga och slöa hela dan! hade en lugn kväll igår, men det känns i huvudet att nånting inte var lika lugnt;)

okej, kul kväll, roligt sällskap och ännu bättre uppvaknande;)

pusshej

Inga kommentarer: