25 oktober, 2008

ajjabajja:S

bonk,bonk,bonk var de ända som hördes i mitt huvud imorse vid 7 när jag vaknade på golvet..nu är det såhär att jag sov inte där för att jag däckade dit, utan för att danis säng är liten, så jag och linneafick inte plats där med henne. inte för at dani är tjock, utan för att hennes vovve behagade ligga där också. alltså drog vi ner ett täcke på golvet och bredde ut det där, sen tog vi det andra täcket och la det över oss. visst, det var mysigt men inte fan var det skönt! men dani for iväg på nå jäkla hamburger(läs häst)tävling vid 7 så då hoppade vi upp och slängde oss i sängen:D en kort historia som blev lång;)

idag mår jag verkligen som jag förjänar, fast det är sånt man får ta.

jag och linno har hunnit springa på stan idag, eller rättare sagt hasat. hon sprang och jag hasade.
köpte en lilaglittrig eyeliner och en mörkbrun ögonskugga.

nog om detta, måste fräscha upp mej en aning, för som jag ser ut nu blir det inget napp ikväll;)

puss

*emelie, jag fick på mej klänningen!:O fick av den också;)

Inga kommentarer: