13 oktober, 2008

blabla..

less på skiten, hela jävla tiden, varje dag, varje timme och sekund. har inte ork, jävla höst:S

jag suger på det här, jag är dålig, jag är ringrostig och jag behöver en kurs i hur man gör, har glömt bort..
och allt på grund av DEJ, som förövrigt kan fara åt helvete..

är så grymt besviken på dej så du vet inte! jag försöker och försöker och försöker, du kämpar emot och gör allt för att få vara sur, precis som det har varit dom senaste tre åren. helt ärligt fattar jag inte att jag ens orkar, försöker väl hänga kvar i dom sista halmstråna eftersom du är den som känner mej bäst och du är den som betyder en aning mkt för mej. fattar inte att du bara kastar bort det sådär, för ingen orsak. eller finns det en? blir tokig, och ännu mer galen när jag egentligen inte ens borde bry mej. skulle väl egentligen bara klippa allt, radera nummer och totalt glömma bort att du existerar..då slipper jag ju iaf sluta tänka mej för hela tiden så jag inte gör dej sur. du är slut som artist och jag hoppas att du fattar att jag menar dej.

har en förbannat dålig svacka just nu, hade helst av allt legat under täcket tills snön kommer, sen hade jag klivit upp och sett förjävla vacker ut, slängt mej på en skoterjävel och farit till nån koja och gömt mej där till våren. men när våren kommer kan jag inte hålla mej inomhus, det är stört omöjligt! blir som en tokig älgjävel så fort snön börjar smälta, de är som att jag börjar smälta fram då..
äsch, jobbigt, fick ont i huvudet av det här avancerade snacket.

jag viill! GE MEJ!:O

gonatt tjing.

Inga kommentarer: