26 oktober, 2008

jana banana..

jag, emelie och jana diskuterade om min aupair till usa nästa höst;
J- jag vill till new york och läsa till mäklare.
S- ja jag ska ju dit om ett år:D
J- men skulle inte du till usa?:O
S- janaaaaa....
J- VADÅ?! du sa ju de nyss.......
S- jana, vars ligger new york?

herrejisus, dåligt lokalsinne?

en till smart grej;
J- åååh, ofta man kan göra hudkräm av hjortron..
konstiga blickar på jana och ett synkat garv från mej och ems.
J- men där skojade jag faktiskt...
jo sure..

kommit hem från lulet för nån timme sen, en aning drygt att åka buss själv:S
när jag kom hem monterade jag och emelie ihop min säng, jana tittade mest på och var ivägen:D hahaha fast nog stod ju hon för underhållningen ändå. det gör hon ännu..

nä, nu måste jag göra lite grejer. puss

J- emelie.......är du sur nu?:P
E- MEN NEJ! :@

Inga kommentarer: