01 oktober, 2008

sandra is going south this weekend:D

sådärja, äntligen en helg som för en gångs skull redan är planerad innan den inträffar:D
pappa på fredag för att hämta kött osv, lördag slänger jag mej i bilen och agerar chaffis på liiiite sydligare breddgrader coh söndag får vi se vad som händer, det beror på vad som sker under lördagkväll;) lite skymmningsfiske är alltid trevligt;)

jag tror att om en stund eller två ska jag slänga mej i badkaret och ligga där tills ja är skrynklig.

mitt huvud är en aning söndertänkt just nu, och det resulterar i en härdsmälta av osannolika proportioner.

nu måste jag leta en jacka så jag är snygg i vinter (jackan gör ju allt!)

har lite kvar att planera, ja och amanda har en plan, som vi måste planera in i minsta detajl, annars kommer den inte gå i lås..

heeejs

Inga kommentarer: