09 oktober, 2008

tattooo:D



min blivande tatuering, bara några få justeringar och förenklingar så ska den på plats på min höft/skinka:D min duktiga kusinvitamin david som gjort den:)

pappa imorrn:)

sen är det ju så här att min bil är fixad:D är glad som en unge på julafton.

men dock inga vinterdäck fören på måndag..

har känts mkt bättre idag, har inte velat slita av mej håret eller skrika som en galning, jag har heller inte bettet mej som en galning fast jag var jävligt sugen på det. men som vanligt sköter pojkspolingarna om den saken så jag behöver inte göra annat än skratta;) höll på att skratta ihjäl mej åt linnéa ryckningar;) stackarn satt tillslut med solbrillor..hahah

har några små funderingar, men jag orkar verkligen inte fundera nå mer! min hjärna är sönderkokt av allt funderande:S

sen tror jag att en av mina bästa vänner verkligen inte är min bästa vän nå mer, verkar som att den är allt för upptagen med annat för att ens idas ringa och säga hej. en aning besviken eftersom det inte ens var jag som var så benägen att hålla kontakten..men men, får väl se de från den ljusa sidan;)

intelligent samtal mellan mamma och patrik:

-men varför kommer det inte upp något när jag söker? är det ingen som säljer pallgafflar?

-men patrik, hur har du stavat det?

-G,A,F,E,L?

-HAHAHAH det är två F i gaffel!

-jag sökte faktiskt bara efter EN gaffel, inte två. hade jag sökt efter två hade jag väl skrivit med två F?!

HAHAHAH puckon;)

sova nu, hejs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hohoh. ;p