23 oktober, 2008

på tal om rykten;

hörde från en säker källa att en viss människa som jag har saknat en aning har behagat sin rumpa uppåt, närmare bestämt jokkmokk. denna människa är liksom en aning söt osv.
hihhihii jessis:D

imorrn drar jag mot luleååå.
ska på ett möte på söndag om aupair, så tänkte att då kan jag göra två flugor på smällen och ha lite kul samtidigt;)

har satt ihop min tvbänk nyss, och det blev en aning snyggt. bara sängen som fattas, men vi har ett problem gott folk. madrassen är 140 cm bred och 200 cm lång, den ska vi baxa upp för källartrappen OCH upp på övervåningen. den som varit hemma hos oss vet hur våra trappor ser ut, och det är inte något som förbättrar saken. hur som haver måste vi ta madrassen med en traktor och hissa upp den i skopan till balkongen och sen ta in den därifrån. alltså får jag inte ihop min underbara nya säng fören kanske nästa vecka:S men men, den som väntar på något gott;)

kollat runt på lite bloggar, och det verkar som att hösten är en deprimerande tid, inte bara för mej. men kan ju ha och göra med att det blir kallt, det blir mörkt, löven trillar av träden så träden blir fula och man måste ha mössa så håret blir flygit (vilket bara det gör att linnea grinar)

men att alltså, slut på tomsnacket.

puss

Inga kommentarer: