08 oktober, 2008

Punkt,Punkt,Punkt

har kännt mej som ett åskmoln hela dagen idag, har inte den blekaste varför, men lättirriterad är bara förnamnet:S har väl ett antal orsaker som kan vara orsaken men jag orkar inte bli djup och sentimental just nu, varit det nog hela dan.

promenerat ungefär en timme med hunden idag, det var skönt och få rensa huvudet och bara lyssna musik. gick ju iofs så fort att jag fick mjälthugg, och det resulterade i tårar bakom ögonen som näääästan kom fram. men hade inte orkat börja grina som en galning där efter gångstigen;) hahah kul om jag mött nån isf..

skola imorrn:S hade mkt hellre stannat hemma, för jag känner att jag inte orkar med att vara trevlig och glad, och verkligen inte höra allt som jag lär höra. hojja, jag är LESS!

äsch, har bättre saker för mej än att sitta här och älta.

hejs

kommer nog förmodligen drömma nå sjukt inatt så jag kommer vakna grinandes, hade ju inte varit fel med lite sällskap under täcket..tror jag ska tvinga hunden att sova med mej, fast jag hatar hår, så det får nog vara.

Inga kommentarer: