21 oktober, 2008

tre önskningar tack!

1. ge mej någon mirakelkur så jag blir frisk, får fel i huvudet av att bara ligga ner och inte kunna göra nånting. jag blir rastlös, vilket leder in oss på den andra önskningen.

2. snälla, snälla, SNÄLLA låt mirakelkuren vara en speciell grej som jag behöver, som dessutom lindrar rastlösheten;) och nej, inga piller eller något i den stilen.

3. skicka hit en jävla städare, för det är dammigt i mina hörn:S

blir nog mest troligt ikea imorrn, då ska ja ÄNTLIGEN köpa min säng:D har bara inte listat ut ännu vars jag ska ha den;)

och jag är grymt sugen på en sväng mot söder, inte långt, bara en sisådär 50 mil, men är alldeles för jävla sjuk för det just nu. skulle ta bilen till ica och handla tidigare..först glömde ja bort att en växel var i så jag fick motorstopp när ja startade den, sen när jag skulle backa satte jag i ettan så jag for åt fel håll. när jag väl kommit mej bakåt och skulle köra iväg gick de inte, det var som att det var stopp. hade glömt att byta växel:P

försökte få hit en viss människa och se barnfilmer och äta godis med mej, men den orkade inte..snällt alltså, jag hade lätt gjort de för dej;) hahaha:P

nog babblat om inget alls. puss

Inga kommentarer: