29 oktober, 2008

ensandra...

bara jag och jag, det är det ända som snurrar i mitt huvud, mej och mej. endast sandra:D
känner mej en aning ego;) hrrm, pik till en viss människa:D HAHA

emelie, jag har DUSCHAT!:O hahah

fick en timme att promenera iväg hur fort som helst. tog huunden i snöret och jana under armen sen gick vi. mysigt när snön knastrar under skorna när man går, och när det är frost på gräset åde. helt mysigt:D jag äääääälskar hösten.

känner mej bara mer och mer taggad inför helgen, tror det blir en tvådagars, för den som var intresserad, eller så far jag bara en dag och den andra kan jag spendera på ett mer spännande sätt. hörde att en viss kanske inte ska ut, så då kan den vara med mej på lördag:D

är i stort behov av en ny hudkräm! mitt ansikte känns en aning torrt, snart ramlar det sönder:S

känner för att tomsurra..undra när människan klivit av sitt skift?

ska limma i lite löshår nu på mej själv, sen sängen.

puss:D

Inga kommentarer: