12 oktober, 2008

pokerface, lallalala

har lyckats gå en hel timme idag, fast det kändes som fortare för jag surrade skit med annica typ hela vägen;) längesen vi pratade, skönt att ventilera lite.

och jag har som vanligt beslutsångest, och ångest, och humörsvängningar, och en trött kropp + huvud. orsak? var vänlig tala om det för mej.

jag vill,vill,vill, VILL! GE meeeeeeeej.

har helt seriöst funderat på att lägga ner pengar på en jävla förstoring! helt sinnessjukt, tamefan dom som är 3-4 år yngre har en bättre hylla än mej! fast linnea har ju den bästa, det har vi bildbevis på:D hahaha:D

hojja, lika att lägga sig i sängen och försöka sova, kommer vara död imorrn om jag är så här slut nu. får hoppas på en glimt av skogen imorrn, kanske gör min dag en aning bättre;)

puss

Inga kommentarer: