02 oktober, 2008

maaajs

kollar på cops, de är ganska intressant;) haha en kille och en tjej stoppas på en gata för polisen tror att tjejen är en prostituerad..tjejen låter lite skumt, men jag trodde bara att det var för att hon var latino..men det visar sig att hon är en han, och han har en hylla som dom flesta tjejer skulle döda för! typ perfekt..hahah har man inte egna så kollar man på andras;) haha nå iaf över till programmet, de är så sjukt vad folk är dumma där i usa, såg en gång en brud som sprang runt naken som var helt lost..hahahah skrattade som en galning när jag såg de;)

fan vad fort den här veckan har gått alltså! det är redan torsdag, och jag har missat alla premiärer på tv som varit den här veckan:S

BAAH! jag orkar inte..

fast längtar till imorrn, hoppas allt går enligt mina planer:D

puss

Inga kommentarer: