12 oktober, 2008

shut you out (8)

fick ett ryck och började möblera lite smått, ovanligt nog.
har fixat upp två tavlor och plockat ihop så man ser mitt rum;)
jag säger bara; grönt är skönt, och svart är en förbannat fin färg!

kom från pappa för nån timme sen, har tillåme hunnit vara på pubafton i sarvisvaara! det var en upplevelse i sig;) men blev inget drickande för mej, för farfar kom och hämtade hem mej vid 22. hahah han tyckte inte att jag skulle vara ute längre, och speciellt inte bland byborna..

snääääälla, tvinga mej inte att skriva! jag tycker att det är din tur att göra det den här gången..

min ork tog slut. känner för att lägga mej i sängen och vräka i mej ostkrokar och dricka cola! men nej, måste promma med hunden innan jag ens får tänka på sånt. det är bal om typ flera månader, och inte fan tänker jag då vara tvungen att köpa mer tyg! har förresten hittat mitt tyg, och färgen är PERFEKT!:D

nä, måste fortsätta, hejs.

Inga kommentarer: