02 september, 2008

baah.

såg just första avsnittet av 6 säsongen av one tree hill!:D:D jag är i extas! men tyvärr tog det ju slut, får bara 40 min njutning en gång i veckan nu:S det suger..

höst osv, var ute med hunden nyss och de kändes så jävla skönt ute! det var lite kallt, men ändå så mysigt..det är såna här tider man önskade att man hade nån att kolla film med eller nånting..klarar mej dock alldeles utmärkt som det är, men är lite tråkigt att sova själv:S måste tvinga emelie att börja pendla..hahah

ska till världens bästa pappa till helgen och kolla när dom jagar älg;)
hoppas jag får köttsoppa:)

alltså du, 50 cent eller vad fan du nu tror att du är, egentligen borde ja inte skriva det här men jag tycker att alla borde få veta både ett och annat om dej. jävla låssasgangster, inget utan sina stora starka kompisar, och ABSOLUT inget för mej heller. jävla skithög, du har sjunkit så lågt, och min lilla respekt jag hade för dej är som bortblåst med vinden. fega skit.

som sagt, hösten är här..
pusshejs greek väntar..

Inga kommentarer: