29 september, 2008

less osv..

förkyld, rinner ur alla tänkbara hål i ansiktet. trött, har svetsat som en galning i 2 timmar:S förbannade jävla elektrodjävlar, fel och låta sig svetsas, och inte bara sätta fast sig..
less, för min kämparglöd är som bortblåst, min lina har gått av, och vettefan om jag ens orkar trä på en ny..
arg, för min lillebror behagar bråka om en jävla mackjävul! vem fan ids ställa sig nu och göra en varm macka åt snorungen när ja vet att han ändå inte kommer orka äta upp den..

skola imorrn också, hade hellre haft helg och suttit inne i dimman just nu känns det som. längtar till helgen, inget jobb osv:)

men nu måste jag verkligen slänga mej i sängen, har ett och annat att grubbla över. och Du är ju en av dom, fast vet inte om jag orkar slösa lina på dej, kanske bara blir bottennapp..
om inte annat får jag väl ta reserven, fast den kanske har hunnit flytta sig innan jag har hunnit bestämma mej..BAAH! död åt fiskarna, ja ska bli vegan.

hejs.

Inga kommentarer: