23 september, 2008

Bra fiskat Sandra!

såådärja, då har jag fiskat klart och håvat in den i båten, vilken den inte kan rymma ifrån;) haha, gillar det här med fisk, alltså inte så fisk, men fisk, allmänt;) HAHA åååh ja är SÅ rolig;)

är iaf påväg till gve 20.40 med bussen, måste sova där, för min bil har behagat att göra sönder min växellåda:S INTE mitt fel..fast tur i otur, kan man säga..med tanke på fisken;) ahha

dåså, redo för en heldag med data imorrn? njaa, inte så värst taggad alltså..

linnea, du luktar...typ fisk..hahah haa ha..

BAAH! kan inte koncentrera mej!:O du är ju så jäkla söt, jag blir helt nervös!

nu måste jag kolla kläder till imorrn och sen packa ner mitt smink osv, för ja ska ju som sagt sova i gve:D har iaf hunnit fixa in lite ny musik på telefonen så jag inte dör av tråk på bussen den närmsta veckan, och så har jag hunnit vara hos tandläkaren idag..

tydligen är sprutor och annat äckel väldigt intressant att prata om, amanda och gänget behagade prata om det i ungefär en kvart, och jag kände hur färgen från ansiktet började försvinna och skallen började brumma lite konstigt..sen kändes de som att ja hade en socka i halsen, för det gick lite svårt att andas..dum som jag är sitter jag och föreställer mej hur dom trycker in bedövningsjävlasprutan i munnen på mej:S hatar sprutor, hade aldrig kunnat börja knarka iaf, inte sånt man måste trycka in med spruta..ahha.

nä, nu är de en timme kvar, måste bestämma mej om jag ska dra på mascara eller om jag ska visa den nakna sanningen;) mihi

hejs..

Inga kommentarer: