14 september, 2008

maaaah

kom förresten på att jag har sovmorgon imorrn:D då kan jag ta bilen utan att känna mej slösaktig..studentmöte imorrn också, måste se till att få ihop det till en riktig studentkommitté och inte bara en FESTkommitté. alltså inte jag själv, men VI måste. typ eller nånting..

har också kommit fram till att från och med idag är Den släppt, insåg just att jag inte orkar försöka när allt är helt osäkert..nog för att det kanske är lite väl tidigt att ens tänka frammåt, men ändå, ids inte lägga ner energi på hela saken..

ems fyller 19 på tisdag, så måste pallra mej till jmk och äta upp hennes tårta..present har hon redan fått, en micro och en vattenkokare;) måste nog till jmk till helgen också, eller får se vad mamman i huset säger om det, hon kansketycker att jag ska vara hemma, fast de tycker inte jag.

ibland känner jag mej otroligt rastlös, det känns som att jag bara står och trampar på samma ställe. träffar inget nytt folk, gör inga nya saker och är helt gammal..BAAH! vill göra nya saker!

men nu måste jag gå och lägga mej, för jag är grymt trött efter gårdagens bravader;)
hoppas att nästa helg blir lite mer givande dock;) maaha.

Inga kommentarer: