26 september, 2008

ooooh.

lik förbannat är ju du också söt, jobbigt det här alltså med dessa fiskar..

har just bestämt mej för en ny slags fisk, fast de är en av dom där jävla gammelgäddorna som man inte kan överlista hur lätt som helst..det här kräver bra planering och mkt tid. kanske först får upp den till våren, det återstår att se;)

osv,osv..

BAAH! fel och fixa en biljävel så jag kan dra mot sydligare breddgrader och fiska!:O
är i stort behov, nån som vill låna ut sin bil åt mej?

nu är det ju såhär; du, den första, är ju som ganska gode sweet osv, men du, den andra är nånting som jag verkligen MÅSTE fånga..
jag är lite manisk, är helt inne på den här fiskgrejen alltså..

och fortfarande vet ja inte om jag ska jobba imorrn, och ska jag inte det så skiter jag i hela skiten och gräver ner mej under jorden en stund eller nånting. JAG ÄR RASTLÖS! kanske måste ta antons erbjudande;) haahha typ eller kanske inte.

hejs.

Inga kommentarer: