14 september, 2008

kändes som jag.

Var ligger din mobil när du sover?
Brevid mej i sängen. bästa sovkompisen ever!

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Jag måste nog säga ALDRIG. om jag börjar få slut batteri slår jag på ljudlöst, och undviker att pilla på den så att batterierna håller tills jag får tag i en laddare.

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Jag känner mej otroligt naken! har glömt mobilen nån enstaka gång när jag farit till skolan, och då har det känts som att jag gått utan kläder.

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Mina päron är inte förtjust i mina telefonvanor. där ett tag fick jag stänga av telefonen och lägga den nere i köket när jag skulle gå och sova.

Hur många samtalsminuter har du ringt?
Med den här mobilen som jag haft i ca. 1 vecka har jag 9:02:42.

Hur många mobiler har du haft det senaste året?
2

Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig?
Nja, bara min mamma..ingen annan har klagat.

Vad står de i det 4e sms:et i din inkorg?
hehehe. Nää det har jag inte. vill inte riskera att han ska "utmana" mig i en öldrickar-tävling. Hahahaha! ;´D hört något mer om ***** då?..

Vad står de i det senaste skickade sms:et?
(....................) men vi kan ta de imorrn, orkar inte skriva nu..hihi ringer imorrn så ser ja vars du är..

Vem är överst listan över missade samtal?
¤Lars

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Evve

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
¤Lars

Vad har du som bakgrundsbild?
nån slingersak som fanns i mobilen.

Hur mkt batteri har du?
94%

Vem är 8 på din kontaktlista?
Andreas

Vem är den första på bokstaven “G” i din kontaktlista?
Guldlock

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
W980

Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen?
Tilde,2 år, som kollar i kors;)

Hur mkt är klockan när du gör detta?
20:50

Inga kommentarer: