08 september, 2008

så var det måndag..

humöret är fortfarande som igår..
dagen började bra..NOT.
klev upp och började diska allt jävla skit som jag dragit fram igår när jag bakade, (som också blev skit..) sen stressade jag iväg till skolan, endast 7 mil att köra, NAJS! hann inte duscha, så fick hoppa in i duschen hos linnea, for till skolan och såg mer än vanligt ut som skit i håret..var på studentmöte, som också bara var skit, klubben för inbördes beundran..
sen samhälls och kolla på nån jävla skitfilm om ungar som sprang runt och skrek som idioter, som vi DESSUTOM måste göra en filmanalys av..och sen 3 timmars hål tills vi skulle på upkin och lära oss svetsa..
vad får jag då veta där, om inte att en viss människa också ska vara där, som jag helst av allt skulle vilja slippa:S GAAH! vilken jävla otursdag alltså..bilen kommer väl garanterat rasa ihop, datorn sprängas och min nya telefon kommer jag kliva på..BAAH.

vilken dag:S

hade kunnat gnälla på hur länge som helst, men då finns det risk att jag gör mej osams med ett gäng personer..usch..

bajsmajs

Inga kommentarer: