24 september, 2008

osvosv..

har hört dom mest otroliga historierna idag, av folk som var tio mil bort från själva händelsen..helt sjukt vad ni måste ha stora ögon och öron när ni kan uppfatta grejer på så långa avstånd..hahah de är ju sjukt;)

hela situationen är sjuk, och chocken har precis börjat släppa, har skrattat mej igenom dan, för det var fan det ända jag kunde göra..haha de är så galet hela grejen..

creds till T och Co. som lyckades med en sån där jävla blåsning, som dessutom slutade bra tillslut efter ungefär en timme i skamvrån;)

kan ju säga att jag är inte lika rastlös nå mer känner jag, fast är bara dom INTERNA som fattar det hela i det...och emelie, jag har bara 9 kvar, sen är jag ikapp dej;)

så nu har jag två val; antingen gräver jag ner mej under jorden och stannar där tills nästa skandal dyker upp, eller så gör jag som jag gjort idag; tackar och bockar, och skrattar bort det hela..alltså egentligen var de jävligt roligt, om de hade varit nån annan än mej;) fast hade inte velat missa slutet:D

nä, nu måste jag kolla på snyggingar på idol, och börja ladda inför helgen..måste kolla upp några saker innan jag bestämmer mej..

nu ropar mamsen, hejs..

Inga kommentarer: