22 september, 2008

maaaaaaajs..

blev väl kanske en lite bra dag iaf;)

svetsat som en galning i en timme, så nu svider det i näsan en aning..sen har jag kört som en galning med min galna bil som börjar låta galet jobbigt, pga den galet dåliga växellådan, som vi måste byta innan jag blir galen..helt galet.

fast jag är liiite galen, jag är typ lite paranoid, och DU gör mej till sån.
fast du är ju galet söt för de;)

kommer hem, och får börja göra middag själv, och vet ni vad, jag IDES inte! slängde i en tvättmaskin och fixade disken istället, mkt bättre..

hunden gnäller som en galning, och hon är ju faktiskt galen, på riktigt..så nu måste jag gå ut med henne, för annars gör hon sina behov inne, och då är det jag som får ta upp det.

Galen,Galen,Galen,Galen,Galen,Galen,Gaaaaaalen!:O
hade kunnat säga det hela dan..helt sjukt galet.

heeeejdå..

(tandläkaren imorrn, får inte glömma!)

Inga kommentarer: