28 september, 2008

tuff helg:S



egentligen skulle vi farit till jmk, men utan bil kommer man inte långt, så fredag började bra hos emmy, fick lite besök från gve och vinpimplandet var igång. for hem vid 1 och somna innan jag ens hunnit lägga ner huvet på kudden. vaknad halv 7, klädde på mej och drog på jobbet, delad tur på 9 timmar som väntade. gick av turen vid 21 och for till emmy på en gång. SEDÄR! gveborna gillar visst porjus, för vilka var där om inte dom?:D än en gång satte de igång med vinet och vid 12 på natten for jag hem, sov, vaknade och for på jobbet. så nu sitter jag här och väntar på att jag ska på jobbet, börjar 17.30 igen, till 21.00. de är tungt när man måste vara överallt.


råkade skicka iväg ett och annat sms i fredags, men det löste sig efter några om och men.


måndag imorrn, börjar vid 10, hål i 3 timmar och sen svets till 16.40:S jag orkar inte, plus att jag är förkyld en aning..


Inga kommentarer: