31 augusti, 2008

vilken helg..

höstmarknad i jmk: trauma, drama och fylla..
haha jafyfan;)
Lyckades bli anfallen av en stentrappa..de var en vild brottningsmatch! jag hade inte en chans alltså! tänk vad en stentrappa väger egentligen, tänk hur jävla ont de gör när den smäller en i backen! försökte stå emot, men jag föll pladask med huvet före, jag tänkte att om jag skallar den lugnar den ner sig, vilket jag gjorde..den blev helt lugn och stilla, det nda som lät var amanda och mickan som skrek, och mitt huvud snurrade..MEN jag vann, jag låg dock med huvudet nere på sista trappsteget och mina fötter var kvar vars den fällde mej, alltså högst upp på trappan..ingen lek alltså! tips från coachen, brottas aldrig med en stentrappa, har lite vackra märken i ansiktet..
ölkåtan var väl okej, fick rådissen på fredag, så ringde en backup och sov där istället..hahah man gör vad som krävs;) igår var också okej, förutom trappan som anföll från ingenstans..nä, dags att lämna gangsterorten, som förövrigt börjar likna rosengård, och dra sig hemmåt och bli utskrattad av min kära mor när hon ser mitt ansikte..jag ska föresten gå med i nykterhetsrörelsen fram till studenten, eller iaf till oktober;)
äsch, hejs..

Inga kommentarer: