01 augusti, 2008

pengarna rinner iväg!

vart chockad igår när jag kollade på mitt konto..femtusen nånting, jag har slösat ungefär 2500 på ingenting vettigt alls! ångesten börjar srpinga in:S
men, får se till att hålla hårt i dom om jag ska ta mej ner till borås om 2 veckor..

for till gve igår, jag och emelie..vi hade tråkigt, och städa mitt rum lät inte allt för lockande.
hälsade på linnea och jonas, och det blev en lite incident som jag helst hade velat slippa..jag blev generad som aldrig förr! jag blev lika röd som mitt hår..haha, är i chock ännu:O
sen for vi till C och kastade ut alla hans kompisar, och kollade en film, jag tror den var dålig:P

imorrn drar jag och emelie med min gocart till luleå, ska hämta hem lite folk och hälsa på kusinen i unbyn..låter som en givande helg, FAST jag jobbar 7.30-11 både imorrn och söndag.

huuungrig..

hejs

Inga kommentarer: