12 augusti, 2008

tomt..

har funderat, eller rättare sagt, inte alls funderat, har inte ägnat en ändaste liten tanke åt dej, jag har ångrat mej, jag vill inte ha dej, inte alls på nått sätt, du gör mej rädd, jag är rädd för dej, och rädd är inget bra i såna här lägen..

borås på fredag, kul, eftersom mathilda överraskade och kom upp igår, så då får jag sällskap ner:D plus att det ydligen är göteborgskalaset just nu fram till söndag..hihi jag lääängtar!

har två jobbpass innan jag kan åka, men det går fort..torsdag och fredag, just innan jag åker..

måste införskaffa mej lite smått å gott innan jag kan fara ner, man vet aldrig vad som händer när man är långt hemifrån..hehe eller nånting typ..

var i jmk för nån timme sen och umgicks, dom har minnesstunden för jim idag..men de var inte därför jag kom dit, jag och mathilda fick tråkigt, så vi drog..haha:D åt en korv, och linnea, jag hade CHILI OCH VITLÖK i!! hur avancerad är inte jag? är du stolt nu?:D haha

äsch, heeejdå osv..

1 kommentar:

Anonym sa...

men ingen fransk dressing, din fegis. chilidressing?! uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÄääääääääääääääää vad äckligt;)