08 augusti, 2008

trööööött..

vaknade vid 6 av att linnea började springa runt..drog täcket över huvudet och somnade om.
sen vaknade jag vid halv 8 när linnea började springa runt igen, men den här gången var det mer panik i hennes steg..anledningen? joo, det var 2 min tills bussen skulle gå, och hon satt fortfarande med tandborsten i munnen..förvånad? inte de minsta..
snäll som jag är sa jag att ja kunde skjutsa henne, vilket jag ångrade när jag drog av mej täcket och insåg att det var kallt, och att klockan var tidigt på morgonen:S
klev iaf upp, och for ner till gve, drack en kaffe från åhults, skjutsade linnea till kommunhuset och for sen upp till linneamansion igen.. nu sitter jag här, i valet och kvalet att gå och lägga mej igen, emn vettefan om det är värt de, eftersom jag tydligen är halva sveriges frisör..
gjorde slingor på linnea igår tills jag fick kramp i armen, måste göra mer sen, blev för lite. ska göra slingor på amanda idag, och klippa C..egentligen borde ja ta betalt av alla, då hade jag blivit rik:D

ont i magen av kaffet, jag är nybörjare på det här med morgonkaffe, så magen tycker inte riktigt om att kickstarta av kaffe..

utgång idag då, men blir öltältet först imorrn, eftersom ingen av mina 3 kompisar är 18;) haha

hejs

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska fan inte ha nå betalt, jag betalar genom att låta dig vara med mig ;)