01 augusti, 2008

håhjaja..

hunnit med mkt idag!
jobbat, städat bilen, fixat tvätt, köpt godis.
det ja har kvar att göra innan vi styr corsan mot lule imorrn är att bränna en skiva, fixa mer tvätt, jobba och duscha..låter som en PERFEKT idé;)
gissar att jag måste springa med hunden också, hon är väl kissnödig, och mamma & Co är och fiskar, så jag är barnvakt osv...

ems har sovit med mej nu hela veckan sen jag hämatde henne från flygplatsen, man kan tro at vi är ett par ellernånting, hon äter tillåme MINA godisar!:O fyfan, nä snart får hon fan fara hem till sig;) haha nä, skoja, de är skönt att slippa sova själv, de tycker nog hon också;) hoppas jag..

har inte tordas duscha håret ännu, all färg lär ju rinna ut så jag ser ut som en morotskalle:S

jag är så jävla begåvad alltså, fast egentligen får du fan skylla dig själv..

hejs

Inga kommentarer: