19 augusti, 2008

boråås

är i borås för närvarande osv..

lördags var skitrolig! jag ville ha en FRÄN drink, men bartendern fattade inte ett skit, så mathilda fick översätta..det blev en som brann, haha den var FRÄN! maha. vi var på trägårn, och där var det svinbra! 20 spänn inträde och halva priset på alla drinkar osv..alltså fick vi en cider och en öl, 50 cl, för 58 svenska riksdaler! hur bra är inte de? vi ska dit på torsdag och lördag också, på fredag blir det mest troligt gbg..var föresten på universeum igår, jag oh mathilda..vi fotade en massa fiskar, det var ju jättekul där..hahah.
har inte med mej min grej så jag kan föra över bilder, men det får väl bli en överraskning.

nu ska brudarna tydligen fixa nån kille åt mej, men jg verkar bara få dom somär mest desperata, säger det nånting om mej eller? hahahah

hat endast bara köpt en huvtröja och ett linne, men ändå har jag bränt typ över tusen spänn! ååångest..

och du, tack för att du slutat ringa, sitt inte och vänta på att jag ska göra de, för då väntar du alldeles i onödan alltså..tack och bock, typ.

äsch, nu ska vi tydligen fara om en stund.

hejs

Inga kommentarer: