25 augusti, 2008

hemma..

efter en sisådär 22 timmars tågresa luktar man inte gott, och är inte på bra humör..fyfan säger jag bara, min rygg har gått av typ tre gånger!:O jävla sj..
mötte linnea i västerås, så fick bara åka typ 4 timmar själv..
ett helt jävla kompani med lumpenkillar åkte, till min lycka, med oss ända upp till gällivare..en massa hotties:D ahha jag trodde jag dött och kommit till himlen..tills ja såg linneas nuna..hahahah åååh, vad jag är rolig:D

jahapp, då var jag på nummer 3 då, emelie du ligger risigt till;) tänk på att jag har en hel helg på mej att komma ikapp dej;) haha bäst du börjar planera DINA, för jag har bara börjat;) mahaa..

gud vad jag har längtat efter min bil alltså!:D körde en sväng nere i borås..hur i helvete klarar dom av de?!

vaknade med ett ryck i onsdags och kände suget efter en hamburgare, vilket var de första orden jag yttrade den morgonen..mcdonalds föreslog mickan..NEJ TACK! Jag vill ha drressing på min hampurgare! har aldrig hört nån skratta så i hela mitt liv..om man inte räknar mathilda på bussen till gbg i fredags när hon höll på att spy och gubben framför oss gav henne onda ögat..hahaha
torsdag var ganska kul, men orkar inte dra upp hela historien..kan bara säga att människan lät som en jävla tjej, och till saken hör att människan är en kille..hahaha har aldrig skrattat så mkt i hela mitt liv:D
var i gbg i fredags, och mathilda blev ninjad..totalt jävla ninjad! nån jävel spydde på henne, och de märkte hon först när hon satt på toa och det hade typ börjat torka in..haha, men de verkade ju inte stoppa killen som bladade upp en hel kortlek med pengar, och skulle ha med henne på vipfest?:P haha en annan var helt uppe i nån annan så de blev som de blev;) en bula i skallen, och två blåmärken på konstiga ställen senare for vi hem vid 3 på lördag eftermiddag..
sov till ungefär halv 9 på kvällen, hoppade upp och rusade runt som två galningar. 22.12 gick bussen ner till stan, och den var vi självfallet på! konstigt att vi såg så bra ut som vi gjorde..haha. träffade några andra skumma killar som bjöd friskt:D inte tackar man nej till gratis dricka! gratis är gott:D killen måste ha haft pengar som gräs eller så har han en rejäl ångest nu får hur mkt han övertrasserade sitt konto..haha

bilder på mina foton..

Inga kommentarer: